Rabu, 20 Mei 2009

UCAP SALAM DAN KIRIMAN DARIPADA BEKAS PELAJAR SAMER

Assalamualaikum... Catatan yang berikut adalah komen dan mesej yang tidak diedit...maka penggunaannya dimasukkan ke laman ini bukan merujuk kepada kegramatisan bahasanya tetapi makna yang tersirat dalam ingatan tersebut... TERIMA KASIH KERANA INGATAN ITU..


PeRMata
Tarikh:
05/19/2009 5:09 pm Subjek:
buat renungan..
Mesej:
Daripada Ma’qil bin Yasar r.a berkata:Rasulullah s.a.w bersabda: “Beribadatlah di saat2 huru-hara (dunia kacau bilau)adalah seperti berhijrah kepadaku”.-H.R Muslim Derita perjuangan bukan satu bebanan tapi satu latihan.. Gundah perjuangan bukan satu ancaman tapi satu didikan.. Mehnah perjuangan bukan satu kegusaran tapi satu kekuatan..Walau seperit manapun perjalanan,pejuangan perlu diteruskan...

Tun Mohd Azlan
Tarikh:
05/15/2009 6:09 pm
Subjek:
selamat hari guru
Mesej:
assalamualaikum ustazah
selamat hari guru, terima kasih atas tunjuk ajar ustazah pada saya. sampaikan salam saya kpd semua guru di samer yang kenal atau ingat saya, dgn ucapan yang sama, hehe

gErrrimis...
Tarikh:
05/15/2009 10:50 am
Subjek:
selamat hari guru....=)
Mesej:
salam ustzh....

SELAMAT HARI GURU...
trma kasih atas segala ilmu yg ustzh curahkan pd saya selama ni....
terima kasih yg x terhingga dari..
-anak murid mu huda appandi-

"SELAMAT HARI GURU"

http://www.friendster.com/105066905
terima kasih ustazah..di atas segala jasa2 mu,berkatilah ilmu yg tlh d curahkn kpd kami,doakn kejayaan kami..smoga ustzh sntiasa sht dan dpt trus mencurahkan bakti..^_^..


Emo BOyz
5/16/2009 11:02 am
Hai Ummi,dah maju dahtak sampa Setahun, member dah sampai 200 lebih,hebat2.....oklah Selamat Hari Guru.......

megat
"5/16/2009 12:40 am
salam ustazah,pertama kalinya saya ingin mengucapkan selanat hari guru pada ustazah.kerana guru2 di samer la kami sudah berjaya.saya bukan megat yang tu la ustazah, dia jenior saya masa tu.saya megat form 5 dari tahun 2000.saya nak tanya album ustazah untuk warga samer, semua tu masih ada lagi kat sana ke?kalau ada masih ramai lagi la guru2 saya kat sana..



nu Rai han
5/15/2009 7:08 pm
Selamat Hari Guru..Moga dimurahkan rezeki..Terima kasih atas segala ilmu yg dicurahkan..

http://www.friendster.com/105066905
5/16/2009 8:08 am
terima kasih ustazah..di atas segala jasa2 mu,berkatilah ilmu yg tlh d curahkn kpd kami,doakn kejayaan kami..smoga ustzh sntiasa sht dan dpt trus mencurahkan bakti..^_^..

reye
5/15/2009 11:05 pm
"SELAMAT HARI GURU"

nor amilia
5/15/2009 11:05 pm
salam ustazah...SELAMAT HARI GURUsaya ucapkn..terima kasih pd setiap ilmu yg ustazah curahkn


PeRMata
5/15/2009 10:15 pm
salam...ustazah apa khabar? selamat hari guru...halalkan segala ilmu yg d berikan..teruskan perjuangan mendidik anak bangsa...


KhAiRuL
5/15/2009 9:03 pm
SELAMAT HARI GURU



khairul
5/14/2009 7:32 pm
salam ustazah...i'm here just want to wish u happy teacher's day!!!!thanx 4 everything n hopefully u r in pink of health...n also wish sekali kat ustazah aisyah, ustazah hanizah, ustazah izra, ustazah rokayah, teacher fazidah, n others yek...hehehehe... thanx...

aeman
5/16/2009 9:56 pm
Walaupun Hari Guru Smlm..ttp nak wish..Selamat HAri GURU!!!

maya
5/17/2009 12:09 am
salam ustazah.....timer kasih atas ilmu yg ustazah berikan..halal kn ilmu yg ustazah berikn....sy ingin kn doa dan restu dari ustazah...."SELAMAT HARI GURU"

albab
5/15/2009 5:37 pm
salam,ustazah..sampaikan salam rindu saya kepada pendidik disamer..teringin rasanya nak kumpulkan semua guru-guru..insyAllah ada rezeki mungkin kita akan bersama..jasa guru tidak terbalas walaupun sehingga hujung nyawa.guru-guru adalah inspirasi dalam bahasa yang terindah buat kami,mendamaikan jiwa ketika bersama guru-guru

ShArIfF_
5/15/2009 9:48 am
w'salam wbt..apa khabar ustzh?sy alhamdulillah..baik2 saje..sy skrg berada di Maghribi lg..rasanya tak balk malaysia hingga hbis ijazah di sini..hehe..bile ustzh rokayah jmpe sy?tp time keputusan spm dlu ade rsenya..o0o0o.ust yusri dh print ye?sume ust2 ustzh dpt ker warkah sy tu?ke tampal je kat papan kenyataan?heheh..hamdulillah..plg kurg smpi jgk ucapan sy pada sume guru2 sempena hari guru ni..terima kasih ustazah atas didikan kpd sy selama ini..SELAMAT HARI GURU..

Asra
5/15/2009 3:00 am
wslm ust..insyaalh minggu dpn sy balik..contact azuan ke wan saiful izuan ust?klu azuan sy ada cntact no.dia..ust..selamat hari guru..time kasih sbb byk ajr sy dlu n sntiasa bg smngt kt saya..syg ust..

a F z a N'
5/14/2009 4:12 pm
salam'alaykum ustazah..slmt hari guru.. :)

maaf salah silap..moga Allah balas segala jasa baik ustazah selama ni..doakan kami disini yer.. :)

WNR
5/13/2009 8:41 pm
Assalammu'alaikum,trime kasih ustazah...sy batch SPM'01. saya ingat ustzah lg..smpaikan salam saya pada ustazah2 yg lain...antara yg pernah ajar saya ustazah Maryuni, Ustazah Rozanah, Ustazah Fazidah, Ustazah Harlina, Ustaz Amin, En.Anuar and Ustaz Khairudin ^_^rindunyer....

are_
5/14/2009 3:32 pm
salam ustazah.."SELAMAT HARI GURU"..trma kasih krna mengajar saya selama ni..doakn saya berjaya dunia n akhirat:)..

norhafizah
5/12/2009 6:45 am
Assalamualaikum... Ustazah ingat saya lagi tak? Ustazah belajar lagi ke Kursus Umum Bahasa Arab kat UIA? heheheh rasanya masih tak terlewat nak ucap " SELAMAT HARI GURU " Segala Jasa dan Ilmu yang ustazah curah takkan saya lupakan

Solehtaiko
5/13/2009 3:44 am
owh,ustaz azri ade lg,hehe,

dlu sy pengawas,bnyk yg ustaz azri ajar kt sy,t'hutang budi sngt,tlg kirim salam kt die ye,name sy SYAHIRAN,:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan